Вантажівка під індексом Scania 25P (6х2) має цінник на 300-400% вищий за дизельний аналог.
Bona використовуватиме цей електротранспортний засіб як шатл, який працюватиме на 6-кілометровому маршруті між виробничим цехом, що випускає підлогові покриття, та розподільним центром.
Все це відбуватиметься у невеликому містечку Лімбург, у передмісті Франкфурта-на-Майні. Через інтенсивний рух у Лімбурзі існує проблема з надмірно високим рівнем діоксиду азоту. Основним джерелом забруднення тут є дизельні автомобілі.
З цієї причини з 1 квітня 2022 року на території Лімбурга почне діяти обмежена екологічна зона, що забороняє в'їзд дизельним вантажівкам. Таким чином, стає зрозумілою причина, через яку компанії Bona зробила це солідне придбання.
Електромобіль розрахований на перевезення 21 європіддону. Він накопичує енергію в п'ятьох літій-іонних батареях, кожна з яких має ємність 33 кВтг.
За оптимальних погодних умов дальність дії електровантажівки з однієї зарядки складе 110 км, що більш ніж достатньо для Bona, оскільки середньодобовий пробіг не перевищуватиме 50 км.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Scania 25P має повну масу 26 тонн та обладнана електродвигуном потужністю 230 кВт.