Сідельний тягач GCN має раму із нержавіючої сталі з алюмінієвими вставками. Ці матеріали забезпечують міцність, довговічність та чудовий захист від іржі та корозії.
На шасі встановлено електродвигун потужністю 260 кВт. Він живиться від блоку водневих паливних елементів GCN PEMFC.
У герметичні ємності можна завантажити 80 кг водню. Цього обсягу палива має вистачити на 800-1000 км пробігу. У приводі також є LiFePO4 технологічна акумуляторна батарея фірми Great Power.
Максимальна швидкість транспортного засобу не перевищує 89 км/год. Сідельний тягач призначений для роботи у складі автопоїзда з повною вагою 49 тонн.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також виробник збирається інтегрувати у своїх вантажівках безпілотну технологію Plusgo, але цей проект почне реалізовуватись лише наступного року.