Новинка стала результатом майже п'ятирічної спільної роботи двох компаній. В розробці електричної швидкої безпосередньої участі брали фельдшери, лікарі, і навіть клініки, які надають невідкладну медичну допомогу.
Електротранспортний засіб з масою 8700 кг обладнаний електродвигуном потужністю 340 к. с., що живиться від акумулятора ємністю 195 кВтг. Дальність руху від однієї зарядки становить 200 км.
Слід сказати, що Demers EFX 184 має збільшений на 20% внутрішній обсяг надбудови порівняно з традиційними машинами швидкої допомоги. Завдяки електричній трансмісії Demers EFX працює майже безшумно та з мінімальними вібраціями, а також прискорюється та гальмує дуже плавно.
У приводі використовується рекуперативне гальмування, що дозволяє заощаджувати енергію та знижувати зношування гальмівних колодок.
Зазвичай швидка допомога працює на холостому ходу понад 50 % часу, і найчастіше це необхідно для підтримки роботи бортового медобладнання. Машина швидкої допомоги Demers EFX 184 дозволяє всім електричним системам (опалення, кондиціонер, комп'ютер) працювати тільки від акумулятора.
Хоча придбання електричної швидкої допомоги вимагатиме більших інвестицій, аніж купівля традиційної машини, однак більший термін служби Demers EFX 184 і нижчі витрати на енергію та ТО дадуть у результаті довгостроковий економічний ефект.
Шасі виготовлятиметься на заводі компанії Lion, а медичне оснащення та остаточне складання відбуватимуться на заводі Demers у Белейлі. Планується, що електромашина швидкої допомоги спочатку вийде на ринок Північної Америки, а потім стане доступна клієнтам по всьому світу.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у серійне виробництво новинка надійде у другій половині 2022 року.