На вантажному ринку Австралії дебютувало нове покоління тривісних тягачів Mitsubishi Shogun. Таку назву відтепер одержала добре відома важка серія Super Great — її запровадили спеціально для ринків Австралії та Нової Зеландії.
Відомий у всьому світі як Super Great, в Австралії тягач зветься Shogun
Зовні вантажівка тепер відрізняється від своїх азіатських побратимів фарами від мерседесівської моделі Arocs і вище посадженою кабіною. А головне в новинці — 510-сильний дизель, що відповідає нормам Євро-6, також мерседесівський моделі ОМ471.
Це логічно, адже вантажний підрозділ Mitsubishi-Fuso з 2005 року належить Daimler.
Раніше у програмі Fuso були важкі моделі, оснащені власними 520-сильними V10 дизелями і навіть 550-сильними V8 з подвійним турбонаддувом. Але їх неможливо було довести до сучасних екологічних норм, і їх давно зняли з виробництва.
Нинішня потужність двигуна дозволить тягачу, за задумом творців, успішно конкурувати у місцевому важкому класі. А конкуренція дуже висока: в Австралії представлені майже всі найбільші європейські, азіатські та американські виробники.
Втім, на роль локомотива для знаменитого «роуд-трейну» Сьогуна і не розраховано: повна маса автопоїзда «всього» шістдесят три тонни. Натомість він оснащений не гірше за конкурентів, у тому числі й системами безпеки: попередження про виїзд зі смуги руху, об'єкти в лівій сліпій зоні та системою запобігання зіткненням.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це пов'язано з урядовою програмою Австралії Vision Zero — загальнонаціональною метою скорочення смертельних випадків на дорогах до нуля до 2050 року.