Організатори ралі-рейду Дакар нещодавно представили свою концепцію «Майбутнє Дакара», яка передбачає, щоб до 2030 року зробити це популярне змагання на 100% «зеленим».
Тобто, років так через 10 ганятимуться по пустелі лише на електромобілях, малих і великих. Побачивши це посилання, французький фахівець з водневих електротранспортних засобів вирішив створити власну гоночну вантажівку, оснащену паливними елементами.
Про це Gaussian заявив рік тому, і зараз ми бачимо вже готовий прототип, який готується до Дакара-2022.
За словами французів, у Саудівській Аравії вони мають намір продемонструвати надійність та ефективність своєї водневої технології у складних умовах експлуатації. А дані та досвід, отримані під час ралі, будуть використані для подальшого розвитку лінійки дорожніх транспортних засобів бренду.
Дизайн боліда був довірений культовій італійській компанії Pininfarina. Легке шасі було спеціально розроблене для інсталяції електроприводу та вузлів водневого живлення.
Вантажівка обладнана двома електродвигунами потужністю по 300 кВт кожен. Їх живить блок паливних елементів, що генерують до 380 кВт електроенергії. У спортивній машині є літій-іонна батарея ємністю 82 кВтг.
У герметичних балонах зберігається 80 кг водню. Цієї кількості палива має вистачати на 250 км пробігу в гоночних умовах. У конструкції боліда також змонтовано високопродуктивну систему охолодження.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, електропривід Gaussian повністю адаптований до екстремальних умов ралі-рейду. Наприклад, паливні елементи вже пройшли стендові випробування в умовах, які виходять далеко за межі звичайних випробувань.