Головна ідея новинки полягає в зовнішньому електроживленні, яке дозволяє значно підвищити ефективність логістики корисних копалин.
Тролейвоз обладнаний дизельним двигуном Cummins QSK60-С, що розвиває потужність 1 668 кВт (2237 к. с.) та електромеханічної трансмісією. Завдяки цьому традиційному силовому ланцюгу, ваговоз здатний самостійно рухатися по будь-яким кар'єрних дорогах, незалежно від того, є там електромережа чи немає.
Там, де змонтована контактна мережа, БелАЗ-7530Е зможе підключитися до неї за допомогою своїх ґратчастих струмоприймачів. В цьому режимі електроенергія, минаючи силовий ланцюг (ДВС-генератор), буде надходити безпосередньо з мережі до мотор-коліс.
Максимальна електрична потужність в тролейному режимі складає 2000 кВт. Подібне технічне рішення, як показав зарубіжний досвід, дозволяє самоскиду з «трамвайною» системою електроживлення істотно знизити витрату палива.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, споряджена маса кар'єрного самоскида БелАЗ-7530Е становить 157,7 тонн. Максимальна швидкість транспортного засобу не перевищує 43 км/год.