Електричний «каблук» оснащується електромотором потужністю 130 к. с., який працює від батареї об'ємом 50 кВт⋅год. У Citroen заявляють, що запас ходу e-Berlingo може досягати 275 кілометрів, проте на реальні показники будуть впливати довжина кузова, а також погодні та дорожні умови.
За заявою прес-служби, електричний Berlingo не поступається по місткості своїм аналогам з ДВС. У версії XL довжиною 4,75 метри корисний об'єм вантажного відсіку становить 4,4 кубометри при максимальній довжині в 3,44 метри. Також автомобіль пропонується в компактній версії M з довжиною кузова 4,4 метри.
Європейські клієнти можуть придбати автомобіль в трьох комплектаціях. Базова версія Control доступна покупцям тільки в короткому варіанті з вантажопідйомністю 800 кілограмів.
В оснащення комплектації Club також входять задні паркувальні сенсори, круїз-контроль і протитуманні фари.
Версія Driver доступна тільки в короткій версії, вона також оснащується посиленою шумоізоляцією, мультифункційним рульовим колесом і системою кругового огляду.
За доплату восьмидюймовий сенсорний екран в версіях Club і Driver можна замінити на екран з розширеним набором функцій діагоналлю 10 дюймів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, електричний «каблук» позиціонується як економічна машина для малих і середніх компаній.