Встановлення додаткової підвісний осі дозволяє збільшити ефективність перевезень і знизити вартість володіння автомобілем. Вантажівка може бути обладнана двигуном Weichai Power WP12 або WP13 екологічного класу Євро-5, які агрегатуються або з механічною, або з автоматичною коробкою передач.
МАЗ-6410ХХ оснащується двомісною кабіною з високим дахом, обладнаною системами кондиціонування і опалення. На всіх осях і привідному мосту сідельного тягача встановлені дискові гальмівні механізми.
Варто відзначити безліч електронних систем, таких як електронна система гальм EBS з функціями ABS і ASR, електронна система курсової стійкості ESP, система екстреного гальмування AEBS і система відстеження смуги руху LDWS.
У комплектацію машини також входять ресори першої осі, друга і третя осі - пневматичні, світлодіодні денні ходові вогні, електрокеровані дзеркала заднього виду, центральний замок, перетворювач напруги і цифровий тахограф.
Допустима загальна маса автопоїзда складає 44000 кг, повна маса автомобіля в спорядженому стані - 8800 кг. Технічно допустима загальна маса тягача з урахуванням маси водія становить 27 500 кг.
У складі автопоїзда представлений напівпричіп для перевезення контейнерів МАЗ-991901, який призначений для транспортування морських контейнерів, включаючи моделі High Cube. Істотним є те, що конструкція контейнеровоза при повному завантаженні не перевищує висоту 4 м.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, технічно допустима повна маса напівпричепа становить 39000 кг, а його споряджена маса не перевищує 5400 кг.