Електровантажівка під назвою Hyzon Class 8 Fuel Cell Electric Truck (FCET 8) була створена на базі дизельного тягача Freightliner Cascadia Day Cab P4.
Автомобіль обладнаний електродвигуном потужністю 320 кВт (429 к. с.), акумуляторною батареєю з ємністю 110 кВтгод, блоком водневих паливних елементів, що генерують до 120 кВт електроенергії і двома герметичними ємностями для зберігання 70 кг водню, який знаходиться там під тиском 350 бар.
Дальність дії водневої електровантажівки досягає 800 км. Максимальна швидкість транспортного засобу становить 120 км/год.
Серце автомобіля Hyzon - система водневих паливних елементів Horizon Fuel Cell Technologies, в якій зберігаються пакети паливних осередків, знаходиться не під капотом, а під резервуарами для зберігання водню.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, через більший радіатор капота відводиться надлишкове тепло, яке генерують паливні елементи при виробленні електроенергії. В іншому FCET8 схожий на інші вантажівки, і також, як і дизельні аналоги оснащується безліччю електронних систем безпеки.