Перша важлива зміна, яка заторкнула нові 8TT і 6F покоління Gen 3 на відміну від попередніх моделей, є абсолютно нові денні кабіни. Нові стильні кабіни, розроблені Вольфгангом Йозефом Еггером, відомим колишнім головним дизайнером Audi, забезпечують поліпшену аеродинаміку і енергоефективність.
Також опційно вантажівки 8TT і 6F можна налаштувати для дальності ходу до 322 км без підзарядки акумуляторів (раніше не більше 200 км) і оснастити зарядкою постійного струму CCS1 потужністю до 185 кВт з можливістю поповнення стандартних акумуляторних батарей за 2,5 години або за 3, 5 години з батареями для збільшеного діапазону ходу.
Крім того, вантажівки оснащені електронною системою гальма стоянки, функцією безключового входу і запуску двигуна, а також передовими системами допомоги водієві (ADAS), що робить водіння більш легким і безпечним.
Тягач BYD 8TT повною масою 47627 кг є вантажівкою, здатною виконувати роботи в парі з напівпричепом, здійснюючи регіональні перевезення і розподільні операції. Тягач приводиться в дію електродвигуном потужністю 483 к.с. і обертовим моментом 2400 Нм, який живиться від акумуляторів ємністю 422 кВт * год або 563 кВт * год.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вантажівка BYD 6F має повну масу 11793 кг і призначена для регіональних і розподільних рефрижераторних перевезень, а також може комплектуватися кузовом для вивезення сміття.
Модель комплектується 335-сильним двигуном з обертовим моментом 1800 Нм і акумуляторами на 281 кВт * год або 343 кВт * год.