Нова каналопромивна машина МАЗ-6926С9-К10 побудована на базі шасі МАЗ-6312C9-525-012, яке приводить в рух двигун ЯМЗ-653 (Євро-5) потужністю 420 к.с., інтегрований із 16-ступінчастою механічною коробкою передач ZF16S2520 ТО.
Кабіна автомобіля має великий дах і два спальних місця, хоча не зрозуміло, до чого вони потрібні для роботи в міських комунальних службах. В якості робочого обладнання МАЗ-6926С9-К10 отримав надбудову від італійського виробника Jurop SpA з системою рециклінгу, що дозволяє завдяки безперервній фільтрації повторно використовувати забруднену каналізаційну воду.
Також вся система запірної арматури для контролю потоків води обладнана системою підігріву, щоб підтримувати необхідну температуру і уникати заморожування в умовах роботи при температурі -20 градусів Цельсія.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, інші характеристики виробник не озвучив, але відомо, що при габаритних розмірах 9600х2550х3600 мм споряджена маса нового комунального автомобіля для промивання каналів МАЗ-6926С9-К10 становить 20,1 тонни, а технічно допустима максимальна повна маса дорівнює 33,5 тонни.