Вантажівка нещодавно виїхала на вулиці Гетеборга.
До цього скандинави вже мали досвід роботи з воднем, коли створювали електровантажівки для розвозки товарів, дальність поїздки на одній заправці яких сягає 500 км.
Щоб підготувати сміттєвоз на аналогічній базі, інженерам Scania знадобилося значно більше зусиль і часу. З цієї причини проект, хоча і був анонсований в 2019 році, але готовий автомобіль з'явився тільки в липні цього року.
У сміттєвоза Scania P Hydrogen досить незвичайне компонування. У вантажівки за кабіною розташований герметичний корпус, який приховує резервуари з воднем. За сховищем палива вже змонтували сміттєвозну надбудову фірми Joab.
Точні параметри цієї надбудови, на жаль, не наводяться. Було лише заявлено, що воднева Scania працюватиме без вихлопних газів і шуму.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вантажопідйомність електромобіля складає 11,5 тонн, що цілком стерпно, з огляду на повну масу в 27 тонн.