Днями три таких автомобіля були придбані голландської транспортною компанією IJmond Transport Groep. Фактично ці MAN потрапили у внутрішній автопарк металургійного заводу індійського концерну Tata Steel в Іджмуйдені.
Оскільки дані вантажівки навряд чи будуть виїжджати за межі території сталеливарного комбінату, тому замовник мав змогу замовити специфікацію ваговозів без потреби дотримуватися жорстких нормативів для руху дорогами загального користування.
Нові самоскиди MAN прибули з німецького автозаводу в стандартній конфігурації 8×4 з денними кабінами, 470-сильними двигунами серії D26, які були агрегатовані з автоматизованими коробками передач MAN Tipmatic з програмним забезпеченням для бездоріжжя.
В трансмісіях встановлені обмеження швидкості на позначці 50 км/год. Цього вимагає стандарт для транспортних засобів, що працюють на закритій місцевості.
Потім фахівці фірми Wierda Voertuig Techniek доповнили шасі ще однією віссю, зробивши вантажівки п’ятивісними 10×4. Офіційно на дорогах в Голландії дозволена експлуатація транспортних засобів з повною масою 49 тонн, але оскільки мова йде про роботу на заводській території, то технічно допустима маса автомобілів була розрахована на 60 тонн.
Далі виготовили і встановили 35-кубові самосвальні платформи з захисними козирками. Слід відзначити, що ці ємності призначені для перевезення розпеченого червоного коксу, температура якого може досягати позначки в 800 ° С.
З цієї причини над кабінами закріпили спеціальні тенти, виконані із жаростійкої сталі. Вони захищають кабіну водія від падіння вантажу під час навантаження. Також на цій сталевій пластині була встановлена камера, що дозволяє водієві дистанційно спостерігати і контролювати процес навантаження.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, ще однією особливістю цих вантажівок став їх відносно низький габарит по висоті - 3,6 м. Зроблено це через те, що більша частина обладнання на підприємстві Tata Steel має висоту проїзду всього 360 см. Крім цього, самоскиди обладнані системою блокування від поїздок з піднятим кузовом.