Перше, що було оголошено, що нові 13-літрові двигуни Scania також почнуть встановлювати у вантажівках MAN. Це і є основна ідея оптимізації витрат, яку виношував концерн Volkswagen. Тобто у вантажівок різних марок буде загальна гама двигунів, однак, впровадження цього рішення буде реалізовано поетапно.
Отже, Scania, як уже вказувалося, презентує нові мотори в листопаді 2021 року, а навесні 2022 року стартує серійне виробництво. А ось MAN почне використовувати ці мотори тільки через два роки - на початку 2024 року.
Вони будуть поступово впроваджуватися в модельний ряд, замінюючи при цьому існуючі двигуни з Мюнхена. Таким чином, повна уніфікація моторної гами Scania і MAN займе близько 3-4 років.
Але на цьому анонси Traton Group не закінчуються. Керівництво Volkswagen також уточнило, що концерн збирається в подальшому повністю відмовитися від розробки дизельних двигунів.
Ця нова 13-літрова гамма стане останнім дизелем, який буде розроблений мотористами Volkswagen. Надалі все буде сфокусовано лише на електроприводах: батарейних і водневих.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, до 2025 року на ці цілі буде витрачено 1,6 млрд євро. Тут доречно додати, що керівництво Volkswagen вважають, що за декілька років електромобілі стануть дешевшими своїх дизельних аналогів.