Для далеких перевезень комерційні електромобілі необхідно оснащувати технологією водневих паливних елементів. Саме таким чином можна вирішити проблему обмеженого пробігу, притаманну всім батарейним «електрикам». Перевага створюється за рахунок високої щільності енергії водню.
Саме тому нова електрична вантажівка SAIC Genhod Н6 (4х2) водночас обладнана електродвигуном з максимальною потужністю 340 к. с., системою водневих паливних елементів PROME P390, та здатна подолати близько 1000 км на одній повній заправці.
Це, до речі, набагато перевищує досягнення більшості інших китайських аналогів. Нова електровантажівка споживає близько 7,5-14 кг водню на 100 км шляху. Ця варіативність залежить від навантаження, дорожнього ландшафту, швидкісного режиму і погодних умов. Заправка триває приблизно 15 хвилин.
Ще одним важливим моментом важкої водневої вантажівки SAIC став успішний запуск електромобіля в холодну погоду. Так в лютому цього року SAIC Genhod Н2 успішно завершив програму випробуванні при морозах, що доходили до - 35 ℃. Електровантажівка стабільно запускалася, і штатно працювала впродовж тривалого часу.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в 2021 році компанія SAIC Hongyan планує випустити партію важких вантажівок з водневими паливними елементами.