Цей діапазон формують нові моделі Kenworth T180 (клас 5), Kenworth T280 (клас 6), Kenworth T380 (клас 7) та Kenworth T480 ( «легкий» клас 8).
Автомобілі призначені для різних застосувань. Це можуть бути шасі під ізотермічні кузова з рефрижератором, комунальні навіски, самоскиди та бетонозмішувачі, евакуатори, пожежні, а також надбудови для інших транспортних завдань.
Для MD виробник пропонує три типи капотів - короткий (2730 мм від бампера до задньої частини кабіни), який використовується для легких вантажівок, середній (2781 мм) для тих же легких автомобілів, але з більш потужними двигунами і повнопривідних версій, а також «похилий »капот для більш важких моделей T380V і T480V.
Під капот можна встановити двигуни Paccar PX-7 (2 021) з потужністю до 325 к. с. і PX-9 (2021) з потужністю до 380 к. с. Також вантажівкам серії MD почнуть пропонувати газовий двигун Cummins Westport L9N з потужністю 320 к. с.
Для моделей Kenworth T180, T280, T380 і T480 стандартною стане нова 8-ступінчаста автоматична коробка передач Paccar TX-8. До речі, понад 90% вантажівок Kenworth MD сьогодні замовляють саме з автоматичними трансмісіями.
Для нових середньотоннажників пропонуються і вдосконалені кабіни. Їх характеризують повністю перероблений інтер'єр, який включає збільшений внутрішній простір, і впровадження технологій, що полегшують керування транспортним засобом.
Лобове скло стало більшим, що покращує видимість майже на 17% в порівнянні з попередниками. Звукоізоляція стала значно кращою, що дозволило знизити внутрішній шум на 50%.
В переробленому інтер'єрі відзначаємо нову приладову панель з 7-дюймовим РК дисплеєм високої чіткості. Вбудована кліматична система забезпечує автоматичний контроль температури.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, очікується, що повноцінне виробництво нової лінійки Kenworth MD розпочнеться з третього кварталу 2021 року.