Її новітня автоматична система зчеплення KKS дозволяє водієві стикувати сідельний тягач з трейлером за допомогою дистанційного управління - автоматично, безпечно і швидко. За допомогою нової системи цю процедуру можна буде здійснювати, не виходячи з кабіни, не торкаючись до опор і не смикаючи за будь-якої важіль.
Інноваційна система зчеплення включає: сідло з автоматичним замком KKS 42, опори з електромоторами Modul E-Drive, сенсори, 3 датчика, автоматичну систему змащення LubeTronic, дистанційне керування KKS і сертифіковані за стандартом ISO 13044-2 роз'єми KKS. У кабіну водія потрапляє пульт дистанційного керування і невеликий дисплей.
Датчики з елементами технічного зору повідомлять водієві, коли він повинен припинити реверсування і чи правильно він направляє п'яте колесо вантажівки до шворня напівпричепа. Далі відбувається процес стиковки: сідло автоматично замкне в собі шкворень, а пневматичні та електричні кабелі автоматично з'єднуються.
Після цього електродвигуни, вбудовані в опори, піднімуть «ноги». Те ж саме, тільки в зворотній послідовності, буде відбуватися при автоматичному роз'єднання тягача і напівпричепа.
За оцінками JOST, автоматизація процесів стикування дозволяє скоротити час, приблизно наполовину, тобто зробити це вийде значно швидше, ніж при стандартному рішенні. Ця технологія особливо добре підійде для транспортних компаній, які часто їздять на короткі відстані і раз по раз виконують сполучні процедури.
Водії теж виграють, оскільки використання KKS значно знижує ризик отримання травм під час процесу зчеплення і одночасно робить його більш зручним.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, KKS знизить стрес у водіїв, оскільки автоматизація складного завдання з'єднання абсолютно не залежить ні від погоди, ні від часу доби. Тобто, робота водіїв може стати набагато простішою.