Вантажівка оснащена двигуном MAN D2676LF09, потужністю 353 кВт (480 к.с.), який відповідає екологічним нормам Євро-5. Мотор розвиває максимальний крутний момент в 2300 Нм.
Агрегат працює в парі зі 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач Allison 4700P. У приводі автомобіля також застосована двоступенева роздавальна коробка ZF VG 2000/396 із заниженою передачею для руху по бездоріжжю. В шасі встановлені провідні мости Hande Axel з позашляховими шинами «Кама» розмірністю 16.00 R20.
Повна маса сідельного тягача становить 42 тони. Допустиме навантаження на сідельно-зчіпний пристрій JOST 38G-1 3.5 не повинне перевищувати 27 тон.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, повна маса автопоїзда може досягати 120 тон. Вантажівка комплектується посиленою кабіною МАЗ, доопрацьованій під «північний» пакет.