Основні аспекти, яким американські конструктори приділили особливу увагу стали: аеродинаміка, технологічність, паливна ефективність, комфорт водія і надійність застосовуваних вузлів і агрегатів.
Як заявляє автовиробник, його нова модель 579 стала найбільш просунутим магістральним тягачем, який коли-небудь був побудований компанією Peterbilt.
Новий Peterbilt Model 579 крім ретельно прорахованих аеродинамічних форм, які понад 1000 годин розраховували в програмі «Аналіз гідродинаміки», отримав на вибір двигуни нового покоління Paccar MX-13 або MX-11 і автоматизовану коробку передач Paccar. Сучасні вузли трансмісії в купе з відмінною аеродинамікою дають 7% -ву економію палива в порівнянні з попередником.
Новітнє покоління двигунів Paccar MX-13 відмінно інстальовано в новий 579-й, що відбивається на зручному доступі для технічного обслуговування. Крім того, повітряний фільтр був переміщений у верхню частину мотора для зменшення шуму і вібрації.
Всередині кабіни акцент був зроблений на поліпшенні функціоналу та комфорту водія. Завдяки цьому кабіна стала краще звукоізольована, а обсяг місць для зберігання речей збільшився на 10%.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вантажівка оснащена передовими системами і технологіями, покликаними забезпечити максимальну безпеку під час руху. Перелік включає системи запобігання зіткненню, попередження про виїзд з смуги руху, а також контролю і утримання смуги руху (LKA). Нова система відеоспостереження забезпечує водієві відмінний круговий огляд в будь-який час доби, в тому числі вночі і в негоду.