Інжинірингова компанія з Нідерландів Van der Straaten Geotechniek придбала для своїх потреб незвичайну вантажівку Volvo FMX 4×4, оснащену, окрім стандартного колісного приводу, додатковим гусеничним рушієм.
Ця надвисока прохідність необхідна для здійснення інженерно-геологічних досліджень на місцях із низькою несучою здатністю.
Новинка базується на заводському шасі Volvo FMX (4×4), і комплектується 11-літровим, 330-сильним двигуном. Автомобіль також має невелику колісну базу 5,1 м. Весь простір між осями було звільнено для монтажу гусеничного приводу і підйомного механізму. З цієї причини паливний бак і акумуляторні батареї були перенесені на задній звис шасі, а ємність для AdBlue встановили за кабіною.
Крім зазначеного дизельного двигуна, використовуваного для колісного приводу, спецавтомобіль також обладнаний додатковим електромотором, призначеним тільки для приводу гусеничного рушія. Цей електропривід живлять акумуляторні батареї, ємності яких вистачає на 9 годин роботи.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, спецвантажівка може доставляти дослідників і обладнання до місця роботи по звичайних дорогах, використовуючи своє стандартне колісне шасі, а при необхідності подолання важкодоступних місць зможе застосувати свій гусеничний привід.