Запас ходу новинки сягає 280 кілометрів.
У компанії заявили, що DAF був першим європейським виробником вантажних автомобілів, який почав продажу повністю електричного тягача. Йдеться про модель CF Electric, яка має повну масу до 37 тон і призначена, першою чергою, для доставки товарів в супермаркети і міжміських перевезень.
Нещодавно компанія DAF розширила свій модельний ряд електровантажівок за рахунок моделі CF Electric 6×2 з керованою задньою віссю (повна маса до 29 тон). Як стверджує виробник, ця модель оптимально підходить для збирання та вивезення побутових відходів.
На сьогоднішній день вантажівки модельного ряду CF Electric вже подолали кілька сотень тисяч кілометрів у складі автопарків клієнтів компанії, що дозволило DAF накопичити певний досвід в області технології електричних трансмісій. Відповідно останні досягнення і розробки були втілені в новій електровантажівці DAF LF Electric.
Електродвигун моделі LF Electric забезпечує номінальну потужність 250 кВт (пікова потужність 370 кВт) і номінальний крутний момент 1 200 Нм. Живлення забезпечується від літій-залізо-фосфатної (LFP) акумуляторної батареї (АКБ) ємністю 282 кВтг (254 кВтг ефективної ємності). Таким чином, LF Electric має запас ходу не менше 280 км, чого більш ніж достатньо для потреб операторів міського розподільного транспорту.
Також у DAF повідомили, що використовують LFP АКБ останнього покоління, котрі не містять кобальту і магнію, таким чином збільшуючи тривалість їх експлуатації. Крім того, батареї краще упаковані, що забезпечує більш високу питому енергію на одиницю об'єму, аніж у аналогів, а хімічний склад батарей є гарантією високої термічної безпеки. На свої акумулятори компанія надає 6-річну гарантію, що свідчить про впевненість DAF в їх продуктивності, надійності і довговічності.
Особливістю моделі LF Electric є «комбінована система зарядки». Це дозволяє заряджати вантажівку через звичайну електричну мережу і ідеально підходить, коли вантажівка повертається на базу в кінці дня. Завдяки повільній зарядці (400В змінного струму, 22 кВт, 3 фази) акумуляторна батарея може бути заряджена з 20% до 80% за 6,5 годин. Повна зарядка (від 0% до 100%) займає до 12 годин. Якщо є спеціальне обладнання, швидка зарядка батарей (650В постійного струму, 150 кВт), процес займе всього 60 хвилин з 20% до 80% або 2 години для повної зарядки.
В якості опції новий DAF LF Electric доступний з електричною системою відбору потужності на 400В для живлення допоміжного обладнання, такого як електрична система охолодження або електрогідравлічний кран, що усуває потребу в окремому генераторі.
На початковому етапі модель LF Electric буде доступна в 19-тонному варіанті з жорсткою рамою і колісними базами 5,3 м і 5,85 м. Вантажівка підходить для установки декількох типів кузова і має корисне навантаження 11,7 т, чого достатньо для більшості міських систем розподілу.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, DAF LF Electric був розроблений у тісній співпраці з компанією Dana Inc. і буде запущений у виробництво на заводі Leyland Trucks в Великобританії в травні 2021 року.