Інноваційний голосовий сервіс дозволяє водіям IVECO голосом управляти плануванням маршруту, перевіряти технічне обслуговування і стан здоров'я автомобіля, а також запитувати поради із водіння. Голосова служба також може керувати елементами управління в кабіні, дозволяючи водіям зосередитися на дорозі, підвищуючи безпеку руху. Своєю чергою, це дає змогу залишатися на зв'язку зі спільнотою водіїв IVECO.
Новий голосовий сервіс, розроблений командою IVECO Digital за підтримки AWS Professional Services, був побудований у відповідності з методологією Amazon Working Backward Innovation, викладеної в Програмі цифрових інновацій AWS, і використовує AWS машинне навчання, голос, безпеку і безсерверні технології.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нова голосова послуга від IVECO лежить в основі майбутньої цифрової стратегії компанії, оскільки вона прагне запропонувати водіям абсолютно новий спосіб інтерактивного виконання своїх завдань, підвищуючи рівень безпеки і комфорту.