Понеділок, 28 грудня 2020 10:23

Volkswagen Transporter отримає новий турбодизель

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, легкі вантажівки Volkswagen T6.1 отримають новий ефективний турбодизельний двигун стандарту EU 6 AP

Для задоволення нового європейського стандарту викидів EU 6 AP, який вступає в силу для всіх легкових і легких комерційних автомобілів, Т6.1 будуть агрегатуватися новим 2-літровим турбованим дизельним двигуном.

Варто відзначити, щоб створити новий двигун була пророблена дуже складна робота з внесенням серйозних технічних змін в силові агрегати лінійки EA288Nutz, оскільки сімейство T6.1 має різноманітні модифікації з різними характеристиками, які можуть мати загальний буксирну вагу при повному завантаженні до 5,3 тони.

Тому фахівці Volkswagen Commercial Vehicles перемістили блок очищення вихлопних газів з нижньої частини кузова ближче до двигуна, щоб за рахунок тепла, що там виділяється, домогтися набагато більш швидкого запуску азоту для процесу очищення оксидів.

Також додаткове зниження викидів NOx забезпечують нова система впорскування, нові турбонагнітачі, трифазна система рециркуляції вихлопних газів і система DeNox 5.3. У днищі кузова знаходиться другий каталітичний нейтралізатор SCR. Незалежно від того, як рухається автомобіль, мінімум один з каталітичних нейтралізаторів завжди працює в оптимальному діапазоні температур, що сприяє підвищеній ефективності обробки вихлопних газів. Таким чином досягається максимально можливий ступінь ефективності, навіть коли двигун відчуває велике навантаження при буксируванні або при русі на високих швидкостях.

Інженери-розробники силових агрегатів комерційних автомобілів Volkswagen змогли модернізувати вихлопні турбокомпресори, щоб знизити витрату палива, а отже, і викидів. Їм вдалося знизити споживання у всіх системах приводу і варіантах потужності двигуна в середньому на 0,5 літра дизельного палива на 100 кілометрів.

Поряд з цим впроваджується система TwinDosing, яка дозволяє впорскувати AdBlue в два місця в тракті вихлопних газів саме так, як це необхідно. Ще однією новинкою є розмір бака для AdBlue, який збільшився до 27 літрів, ставши майже вдвічі більшим.

Оскільки у двигуні з подвійним турбонаддувом також використовується нова система уприскування з рівнем тиску 2500 бар, то максимальна потужність двигуна виросла з 146 кВт до 150 кВт/204 к.с. При інших рівнях вихідної потужності 2-літрового двигуна TDI рівні продуктивності і потужності двигуна не змінюються при переході на нове покоління двигунів EA288NutzMAR, залишаючись на рівні 66, 81 і 110 кВт.

Як передає SpecMachinery.com.ua, спочатку новий модернізований силовий агрегат з'явиться тільки з потужністю 110 к.с. в пасажирських версіях моделі T6.1, а в вантажні версії будуть поступово впроваджуватися двигуни різної потужності.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: