Компанія Michelin недавно запустила на Північноамериканський ринок шину X One Line Energy T2, яка на сьогоднішній день є найбільш економічною шиною для далекомагістральних напівпричепів.
За словами Адама Мерфі, віце-президента з маркетингу B2B в Michelin North America, нова шина Michelin X One Line Energy T2 може похвалитися покращеною зносостійкістю протектора у поєднанні з економією палива і зменшенням ваги, що знижує загальну вартість володіння автопарком.
«Положення причіпного колеса є складним завданням для конструкції шин для далеких перевезень», - сказав Адам Мерфі. «Колесо, вільно обертається, зазнає змінних навантажень, меншого об'єму обслуговування і нерівномірного зносу».
За даними Американського інституту транспортних досліджень, паливо займає перше місце за витратами на транспортні засоби, перевищуючи витрати на ремонт і технічне обслуговування, страхування та інші витрати.
Перевірена на SmartWay, X One Line Energy T2 орієнтована на сегменти суховантажних, рефрижераторних та танкерних перевезень, де вона як стверджується, при використанні на напівпричепі покращує економію палива за рахунок зниження опору коченню на 11% і може збільшити дохід за рахунок збільшення до 130 кг корисного навантаження.
X One Line Energy T2 має малюнок протектора, який допомагає запобігти нерівномірний знос, і включає склади, використовувані для підвищення стійкості до агресивних дій через старіння шин. Протектор з подвійним складом складається з верхнього шару, який контролює жорсткість і напругу протектора, щоб зменшити нерівномірний знос, і економічного нижнього шару, який зводить до мінімуму внутрішні температури каркаса для низького опору коченню. Протектор має спрямовані мікроліфти, завдяки чому шина залишається спрямованою на протязі всієї першої половини терміну її служби. Розташовані вздовж центральних ребер ламелі матриці з зигзагоподібними стінками блокуються для захисту від вигинів.