Існуюча лінійка легких повнопривідних автомобілів MAN TGE, таких як шасі, фургони або мікроавтобуси, доповнилася новими варіантами - повною масою від 5,0 до 5,5 т. Ці машини компанія MAN Truck & Bus розробила спільно з австрійським фахівцем з повному приводу - фірмою Oberaigner . Новинки оптимально підходять для пожежних та аварійно-рятувальних машин, муніципального транспорту і будівельного сектора, а також під позашляхові автобудинки і мікроавтобуси з високими вимогами до вантажопідйомності.
Спільною особливістю MAN TGE повною масою від 5,0 до 5,5 т є система постійного повного приводу з одноступінчастим редуктором передньої осі і трьохвальною роздавальною коробкою з розподілом крутного моменту між осями в залежності від навантаження (диференціал Torsen). При зменшенні тяги на одній осі, більший крутний момент автоматично передається на іншу вісь без затримки.
Для переобладнання на 4х4 підходять як стандартні фургони TGE, так і шасі TGE - із заднім приводом, передавальним відношенням в мосту 4,7 : 1, здвоєними шинами і найпотужнішим 2,0-літровим дизельним двигуном потужністю в 177 к.с. (410 Нм). Можлива установка 6-ступінчастої механічної або 8-ступінчастої автоматичної коробок передач. Колісна база - 3640 або 4490 мм. На додаток до цього вантажні фургони TGE в якості опції можуть бути оснащені супер одиночними шинами.
Дорожній просвіт залишився колишнім, що не змінило висоту входу - це дуже важливо для машин швидкої допомоги і мікроавтобусів. Однак на замовлення пропонується версія зі збільшеним на 30 мм кліренсом.
Корисне навантаження також практично не змінилося, оскільки система повного приводу важить всього близько 130 кг. Наприклад, 5,5-тонний TGE потужністю 177 к.с. з одинарною кабіною і короткою колісною базою має вражаючу вантажопідйомність - близько 3370 кг, і це не дивлячись на повний привід.