Компанія Hyundai Motor відправила днями в Швейцарію першу партію з 10 вантажівок XCIENT Fuel Cell на водневих паливних елементах. У нинішньому році компанія планує відвантажити до Швейцарії 50 таких машин; їх передача в автопарки клієнтів для комерційного використання повинна початися у вересні поточного року. До кінця 2025 року Hyundai планує випустити близько 1600 «водневих» вантажівок.
Новий XCIENT корейський виробник називає першою у світі серійною важкою вантажівкою на паливних елементах. Вантажівка оснащується водневою силовою установкою потужністю 190 кВт, що складається з двох блоків паливних елементів по 95 кВт кожний. Бортовий запас водню зберігається в семи резервуарах, що вміщають близько 32,09 кг водню. Заявлений запас ходу вантажівки на одній «заправці» становить близько 400 км; заправляється вантажівка за 8-20 хвилин.
Наразі Hyundai Motor розробляє також далекомагістральний тягач, який отримає потужнішу силову установку і здатний буде проїхати на одній заправці до 1000 км.