Таке компонування затребуване для різних видів військової техніки, і аналогічних пропозицій на ринку від автомобільних брендів не так багато. А їх ціна на подібні спеціальні модифікації досить часто змушує бронебудівельників і спецнадбудовників самостійно доопрацьовувати стандартні автомобільні шасі, що не кращим чином впливає на якість та робочі характеристики кінцевого виробу – розповідають на заводі.
Розробка новинки вже на завершальній стадії – повідомляє SpecMachinery.com.ua.
Основні переваги новинки із заднім розташуванням силового агрегата:
- збільшена робоча зона екіпажа зі зменшеною висотою загального профілю автомобіля;
- можливість збільшити фронтальний балістичний захист виробу;
- значний кліренс 400 мм;
- система автоматичного регулювання і підтримки тиску в шинах;
- високоефективні дискові гальма з системою ABS.
- шасі вже у базовій версії укомплектоване незалежною підвіскою, днищем із протимінним захистом для рівнів 2-3 по Stanag 4569.