З осені 2018 року 10 електричних вантажівок Mercedes-Benz eActros повною масою 18 та 25 т проходили дослідну експлуатацію на коротких плечах у ФРН та Швейцарії.
Автомобілі «інноваційного парку», як його назвали в Daimler AG, працювали в компаніях Hermes (Фрідевальд, земля Гессен), Pfenning Logistics і TBS Transportbeton (Мангейм), Meyer-Logistik і Nagel-Group (Гамбург), EDEKA (Берлін), Rigterink (Флерсгайм-ам-Майн), Dachser (Штутгарт), Camion Transport (Сент-Галлен), Migros (околиці Цюріха).
Привід eActros здійснюється парою електромоторів, розташованих біля ступиць ведучого моста, що живляться від Li-Io АКБ ємністю 240 кВт-год. Кожен мотор розвиває потужність 126 кВт і крутний момент 485 Нм, а редуктор збільшує цей показник до 11000 Нм. Повна зарядка здійснюється за дві години.
Протягом тестів вдалося досягти запасу ходу вантажівок до 200 км незалежно від завантаження, стану дорожнього полотна і складності рельєфу місцевості. Серійне виробництво eActros має розпочатися в 2021 році.