Одна з головних проблем, з якою стикаються ті, хто експлуатує п’ятивісні самоскиди – підвищене навантаження на їх останню вісь при підйомі кузова. Справа в тому, що цій осі не просто доводиться майже самій приймати навантаження, яке у тривісних або чотиривісних самоскидів приймає тандем задніх осей. Вона до того ж, як правило, виконується керованою або підйомною, а часто – і те, і інше, що знижує опірність до різкого зростання навантаження. Тому нідерландська компанія Veldhyizen, створюючи п’ятивісне шасі для подальшого комплектування причепом кузовом, використовувала нетипову для дорожніх вантажівок останню вісь, розраховану на навантаження аж в 16 тонн!
В результаті навіть механізм повороту коліс цієї осі, навіть система її підйому не можуть знизити міцність заднього осьового агрегату, також укомплектованого підвіскою підвищеної міцності і оснащеного колесами з двосхилою ошиновкою. Шасі з колісною формулою 10х4 для майбутнього самоскида повною масою 49 тонн компанія Veldhuizen розробила на основі вантажівки DAF CF. Надалі аналогічне за характеристиками шасі буде виготовлено і з використанням агрегатної бази Mercedes-Benz.