Hyundai успішно провела перший в історії компанії заїзд вантажних фур на «розумному» шосе (Yeoju) у зімітованій обстановці реальної дороги. Демонстрація пройшла за участю двох магістральних тягачів Xcient з причепами.
«Розумне» шосе Йочжу – це випробувальна траса протяжністю 7,7 км, створена корейським урядом. Шосе, де постійно їздять автомобілі, імітуючи умови реальної швидкісної автостради, використовується для розробки технологій безпілотного водіння.
Hyundai Motor успішно продемонструвала наступні можливості: координований рух вантажівок, між якими періодично вбудовуються інші автомобілі, одночасне екстрене гальмування, а також обмін даними між транспортними засобами (V2V). З метою безпеки швидкість руху не перевищувала 60 км/год.
При координованому русі автоколони за головним автомобілем створюється менший опір повітря, що дозволяє знизити витрату палива і рівень шкідливих викиді та в цілому підвищити екологічність транспортних перевезень. Формування автоколони відбувається, коли водій другої вантажівки наближається до головної і вмикає режим координації.
При активації режиму автоколони ведена вантажівка витримує дистанцію в 16,7 м і підлаштовується під прискорення і гальмування головного автомобіля. Водієві не потрібно використовувати педалі акселератора і гальма, що серйозно знижує втому в дорозі і підвищує безпеку руху. У цьому режимі також активується система утримання в смузі руху, що дозволяє водієві вантажівки не тримати руки на кермі.
У режимі автоколони вантажівки без проблем справляються з ситуаціями, коли всередину колони періодично вбудовуються інші автомобілі. Якщо автомобіль вбудовується перед вантажівкою в колоні, той автоматично збільшує дистанцію мінімум до 25 м.
Коли головна вантажівка з якої-небудь причини раптово зупиняється, система загальмовує і зупиняє ведену вантажівку.
В цьому експерименті на обох вантажівках була встановлена система V2V, яка дозволяла їм в реальному часі обмінюватися різними даними, включаючи дані від камер і радара систем допомоги водієві (ADAS), що сприяло більш ефективному контролю над прискоренням і гальмуванням.
Крім того, система V2V дозволила реалізувати функцію загального фронтального огляду в реальному часі. Вона надсилає відеозображення з головного автомобіля водієві веденої вантажівки, який отримує відмінний огляд дороги попереду.
Hyundai Motor продовжить удосконалювати свою систему координованого руху автоколон і планує ще більше скоротити відстань між автомобілями, а також інтегрувати відомості про трафік для оптимізації руху.