Під час збору врожаю українським аграріям потрібно вирішувати цілу низку питань. Одним з ключових є транспортування збіжжя. Часто для цього потрібно декілька різних одиниць техніки, які потребують окремого сервісу, а це – додатковий час та витрати.
Для того, щоб вирішити всі питання, пов’язані з транспортуванням зернових, компанія Scania Україна в рамках виставки Агро-2019 представила комплексне рішення, яке дозволяє аграріям зосередитись на головному – зборі врожаю. До цього рішення входить власне, як сам транспортний засіб, так і напівпричеп до нього, а також спеціальні умови фінансування та сервісного обслуговування.
Ключовий технічний компонент рішення для аграріїв – сідельний тягач Scania Silverline нового, шостого, покоління. Машина має 440-сильний дизельний двигун об’ємом 13 літрів. Максимальний крутильний момент становить 2300 Нм, левова частка якого доступна вже на низьких обертах, що дозволяє суттєво економити пальне.
Крім того, за паливну економічність відповідає паливна апаратура PDE. Як розповів кореспонденту SpecMachinery.com.ua керівник регіональних та гуртових продажів Scania Ukraine Валерій Островський, вона не лише дозволяє витрачати менше пального, але й використовувати дизельне пальне з високим вмістом сірки, що є дуже актуальним для українських аграріїв. При чому, коли мова йде про економію пального, нове покоління тягачів Scania витрачають на 100 км шляху до 2,5 літра менше дизельного пального, ніж деякі найближчі конкуренти.
Ще одна цікава інновація Scania Silverline шостого покоління – механічна коробка передач з роботизованою системою перемикання передач Opticruise. Завдяки останній передачі перемикаються в автоматичному режимі без застосування педалі зчеплення. Втім, педаль зчеплення в цьому автомобілі є, але називається вона тут зчеплення «на вимогу» та застосовується лише в умовах, коли це дійсно потрібно.
Спеціально для експлуатації в складних умовах на машині передбачений пакет XT. Він включає в себе 150 мм сталевий бампер, який захищає передню частину машини від пошкоджень, а також додатковий захист картера двигуна.
Також важлива складова комплексного рішення для аграріїв – полегшений алюмінієвий напівпричеп Wielton Weight Master зі сталевою рамою. В цілому, компанія Wielton пропонує напівпричепи з діапазоном кубатури від 24 до 64 куб. м. Як зазначив Валерій Островський, Scania Ukraine може поставляти сідельні тягачі з напівпричепами й інших виробників, при чому вона підтримує гарантійні та післягарантійні зобов’язання і по цим брендам.
Ще одне цікаве рішення від Scania, яке дозволяє заощадити – система FMS. Вона здатна аналізувати кваліфікацію водіїв, їхній стиль керування та виставляти їм бали. Замовник на основі цього може ініціювати додаткове навчання водіїв або їх заміну. За словами пана Островського, в штаті Scania Ukraine є спеціальні інструктори, які навчають навичкам економічного водіння.
Також система FMS дозволяє проводити дистанційну діагностику автомобіля. У разі виникнення нештатної ситуації, водій або інший спеціаліст може зв’язатись із сервісним центром Scania та отримати поради щодо подальших дій та детальну інформацію щодо пошкоджень автомобіля.
Не менш важливою складовою комплексного рішення є можливість укласти сервісний контракт, в якому враховуються усі нормо-години, необхідні запчастини та витратні матеріали. Також для пакетної пропозиції передбачені спеціальні фінансові умови, які надає лізингова компанія «Сканія Кредіт Україна». При укладанні договору первісна інвестиція складає 25% від вартості пакетної пропозиції. Решту суму можна виплачувати протягом чотирьох років, із виплатами щокварталу.
В Scania Ukraine впевнені, що комплексне рішення для аграріїв, представлене на Агро-2019, є актуальним та затребуваним на ринку. В цілому в компанії переконані, що попит на сідельні тягачі зростатиме, автопарки вітчизняних виробників оновлюватимуться та більшість із них віддаватимуть перевагу якісним та економічним автомобілям європейських виробників. Крім того, як зазначив Валерій Островський, наразі ринок поступово рухається в бік цивілізованих правил щодо контролю ваги автопоїздів. Дотримання вимог щодо граничного завантаження дозволить не тільки зберегти дороги, але й пожвавити попит на ринку вантажівок.