Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для випробувань електрифікованих хайвеїв поставлені вантажівки Scania R450 (рішення було прийнято на рівні Федерального міністерства навколишнього середовища, охорони природи та ядерної безпеки Німеччини за підсумками відкритого тендеру). Розповімо про них докладніше.
Гібридні вантажівки Scania R450 здатні працювати як на дизельному паливі, так і на електротязі. При русі по звичайних дорогах машини використовують двигун внутрішнього згоряння на звичному для них паливі, а перехід на електротягу відбувається при в'їзді на дорогу із смугою, обладнаною контактною мережею, - так звану eHighway.
За допомогою спеціального датчика водій отримує інформацію про те, що дана ділянка дороги електрифікована, натисканням кнопки піднімає пантографи, встановлені на даху кабіни.
При підключенні до контактної мережі енергія через пантограф надходить безпосередньо на електродвигун, одночасно заряджаючи акумулятор. Після з'їзду з eHighway машина може працювати на електротязі від батареї, і тільки після вичерпання заряду може перейти на основне паливо.
При цьому вантажівки на електричній тязі здатні розвивати швидкість до 90 км/год.
Машини будуть експлуатуватися транспортними компаніями в реальних транспортних операціях.
Протягом року в Німеччині планують відкрити ще два електрифікованих автобана.