Понеділок, 17 червня 2019 20:21

MAN визнали брендом №1 в сфері логістики

В рамках святкової ночі Award Night в Берліні галузевий журнал Logistik heute («Логістика сьогодні») і Федеральний союз логістики (BVL) визначили переможців в області логістики в одинадцяти категоріях.

У категорії вантажних автомобілів переможцем у восьми номінаціях була названа компанія MAN. Церемонія нагородження відбулася в представництві Bertelsmann в Берліні. Професор д-р Томас Віммер, голова правління BVL, Берт Бранденбург, генеральний директор видавництва HUSS, і Маттіас Пірінгер, головний редактор журналу Logistik heute, вручили почесну нагороду Хольгерові Мандела, голові правління MAN Truck & Bus Deutschland.

За право носити звання кращого логістичного бренду 2019 р боролися 200 компаній в 11 категоріях. Ці категорії охоплюють багато значущих сфери логістики - консультантів і забудовників складської нерухомості, вантажний транспорт, в тому числі вилочні навантажувачі та автомобілі для кур'єрської доставки, контейнери, ІТ для управління транспортом, аеропорти, а також логістичні послуги для автомобільного, морського і повітряного транспорту. Спеціальний незалежний комітет під керівництвом проф. д-ра Крістіана Кіллі (Christian Kille), експерта в області логістики з університету Вюрцбург-Швайнфурт (Würzburg Schweinfurt), відібрав 200 брендів для участі в конкурсі.

Переможці визначилися в результаті голосування читачів і фахівців.

«Логістика - третя за величиною галузь економіки Німеччини. Результати вибору кращого логістичного бренду 2019 року експертами і читачами дають актуальне уявлення про те, що відбувається в цій галузі », - сказав Маттіас Пірінгер, головний редактор галузевого журналу Logistik heute.

«Сильні бренди допомагають зрозуміти суть логістики і формують її імідж серед широкого загалу», - підкреслив проф. д-р Томас Віммер, голова правління BVL.

«Цей конкурс знову продемонстрував все різноманіття логістики і управління ланцюгами поставок. Його учасники показали, які з номінованих брендів отримали найбільш високі оцінки », - зазначив Берт Бранденбург, генеральний директор видавництва HUSS.

«Ми в MAN дуже пишаємося тим, що стали кращим логістичним брендом 2019 року в категорії "Вантажні автомобілі". Дякую читачам і експертам, який назвав нас переможцями. Але перш за все я хотів би подякувати колегам і співробітників MAN, які проявили всю свою залученість і клієнтоорієнтованість, сприяючи появі і зміцненню симпатії, що в кінцевому підсумку позитивно вплинула на результати виборів», - сказав Хольгер Мандель, голова правління MAN Truck & Bus Deutschland .




Інформація: