Машина отримала футуристичного вигляду кабіну ProCabin, яка відрізняється подовженою носовою частиною, причому без традиційних радіаторної решітки. Завдяки покращеній аеродинаміці витрати пального вдалося скоротити на 3%.
Заслуговує на увагу й оптимізована трансмісія, яка встановлюється на деякі моделі Actros L.
Вона забезпечує покращене прискорення на підйомах, меншу швидкість при маневруванні, а також тихішу їзду при зниженій до 80 км/год крейсерській швидкості, що також покращує економічність.
Зауважимо, що гнучке виробництво на заводі у Верті дозволяє на одному конвеєрі випускати вантажівки з різними типами силових установок – як дизельні, так і акумуляторно-електричні.
Підприємство Mercedes-Benz Trucks у Верті було засноване у 1963 році. За весь час тут виготовили близько 4,4 млн. вантажівок. Сьогодні тут випускають моделі Actros, Arocs та Atego, а також спеціальні машини – Econic, Unimog та Zetros.
У 2021 році стартувало виробництво електричних вантажівок важкого класу eActros 300/400, у 2022-му – моделі eEconic, а наприкінці листопада 2024 року – магістрального тягача eActros 600. До речі, останній також оснащується аеродинамічною кабіною ProCabin.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на даний час на підприємстві працює близько 10 000 осіб, що робить його другим за величиною роботодавцем у регіоні Рейнланд-Пфальц.