Тут використаний новий двигун D17, який є сьогодні найпотужнішим із встановлюваних на європейських вантажівках.
Більше того, порівняно з попередником він відрізняється підвищеною продуктивністю та ефективністю. Дорожні випробування показали покращення паливної економічності на 5% та збільшення крутного моменту на 7%.
Новий двигун пропонується у трьох варіантах потужності: 600, 700 та 780 к. с. Для передачі чималого максимального крутного моменту в 3000, 3400 і 3800 Нм відповідно була модернізована автоматична коробка передач.
Всі мотори сертифіковані для роботи на біопаливі НVO (гідроочищена рослинна олія), а версія на 700 к. с. – ще й на біодизелі (B100).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий силовий агрегат також доступний і для моделі з аеродинамічним пакетом – FH16 Aero, що робить його ще більш економічним.