Завдяки численним позашляховим функціям, автомобіль призначений для роботи в особливо складних умовах, таких як лісові та рослинні пожежі, повені та рятувальні операції.
На виставці RETTmobil також будуть представлені інші аварійно-рятувальні машини на базі Unimog. Щорічна виставка інноваційних рішень у сфері пожежної та рятувальної техніки проходить з 15 по 17 травня у місті Фульда (Німеччина).
Всюдихід Unimog U 5023 має низку технічних характеристик, які дозволяють йому працювати на перетнутій місцевості й особливо для гасіння лісових пожеж.
Завдяки високому дорожньому просвіту в 50 сантиметрів, Unimog може долати багато перешкод навіть в екстремальних умовах і підійматися на круті схили завдяки великому куту нахилу та куту розвороту.
Поєднання спеціальних позашляхових шин та інтегрованої системи регулювання тиску в шинах під час руху, забезпечує зчеплення з різними поверхнями. Так званий брід до 1,2 метра, що встановлюється як опція, дозволяє екіпажу переїжджати річки або використовувати машину, наприклад, у затоплених районах.
Unimog також оснащений тепловим захистом на всіх важливих для роботи лініях, що підвищує безпеку аварійно-рятувальних служб і надійність автомобіля в умовах інтенсивного використання тепла.
Unimog U 5023 оснащений надбудовою Rosenbauer, яка відповідає вимогам TLF 3000 відповідно до пожежного стандарту DIN-14530-22. Цистерна вміщує 3 000 літрів, а вогнегасна речовина подається за допомогою відцентрового пожежного насоса FPN 10-2000.
За бажанням замовника можуть бути встановлені насоси більшої продуктивності та додаткові розпилювальні стволи.
Два відсіки для обладнання з кожного боку та відсік для обладнання в задній частині автомобіля забезпечують необхідний простір для зберігання. Відкидні неслизькі підніжки полегшують доступ до відсіків для обладнання, а підсвічування підніжок додатково підвищує безпеку аварійних бригад в темний час доби.
Для роботи в темряві на борту встановлено зовнішнє освітлення потужністю близько 5 000 люмен на метр, а також може бути встановлено додаткове обладнання, наприклад, світлова щогла.
Зварна алюмінієва рама надбудови Rosenbauer забезпечує високу стійкість і малу вагу, а оптимальний розподіл ваги між передньою і задньою осями та низький центр ваги оптимізують характеристики керованості автомобіля.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, з надбудовою кут нахилу задньої частини становить 42 градуси, що також дозволяє їздити по дуже складній місцевості зі змінним рельєфом.