Машини 2025 модельного року виходять на новий рівень безпеки та комфорту. Вони отримали 11 нових систем допомоги водієві – загальна їх кількість зросла до 23.
Так, машини повною масою понад 3,5 т (сегмент N2) стандартно оснащується системою контролю за сліпими зонами (Spot Warning) та системою попередження про пішоходів та велосипедистів перед автомобілем у момент старту з місця (Drive Off Warning).
Для більш легких машин (до 3,5 т, сегмент N1) вони є опційними. За доплату також пропонуються такі системи як Cruise Assist, Cruise Assist Plus та Turn Assist. Остання з них допомагає уникнути лобового зіткнення на повороті.
Всі без винятку TGE комплектуються системами виявлення втоми у водія (Fatigue Detection), системою, що інформує про дорожні знаки (Traffic Sign Information), інтелектуальною системою контролю швидкості (Intelligent Speed Assist), системою екстреного гальмування (Emergency Brake Assist).
Також - системою допомоги при паркуванні (Parking Assist), активною системою утримання на смузі руху (Active Lane Guard System), круїз-контролем та системою контролю тиску в шинах (Tyre Pressure Monitoring System).
Якщо говорити про пасивну безпеку, то вперше на машинах до 3,5 т (N1) стандартно встановлюється air bag для переднього пасажира та система реєстрації аварії. Для машин понад 3,5 т це опція.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, MAN TGE Next Level став набагато комфортнішим. На машині з’явився цифровий щиток приладів. Заслуговує на особливу увагу дисплей тачскрин системи мультимедіа MAN Media Van: діагоналлю 10,4 дюйма (стандарт) або 12,9 дюйма (опція).