У ньому візьмуть участь два передсерійні магістральні тягачі eActros 600, кожен з яких у складі 40-тонного автопоїзда проїде дорогами 20 країн Європи не менше 13 000 км. Стартує конвой 1 червня у Франкфурті-на-Майні.
Головними цілями туру є перевірка нових моделей на реальних маршрутах із різною топографією та кліматичними зонами, а також демонстрація перед потенційними клієнтами передових можливостей машин. При цьому заряджати тягачі під час пробігу планують виключно на громадських станціях.
Зазначимо, що виробництво Mercedes-Benz eActros 600 розпочнеться вже цього року. Модель оснащується батареями ємністю 600 кВт.год та електричною віссю власної розробки, що забезпечує запас ходу завантаженого автопоїзда до 500 км без проміжної зарядки.
За статистикою, близько 60% клієнтів Mercedes-Benz Truck здійснюють поїздки на відстані до 500 км.
На даний момент тягачі підтримують зарядку потужністю 400 кВт, що дозволяє збільшити сумарний денний пробіг до 1000 км. Незабаром мають з’явитися і мегаватні станції (MCS), здатні заряджати батареї від 20 до 80% ємності лише за 30 хвилин.
Це не перший подібний пробіг Mercedes-Benz Truck. Так, у 2023 році компанія провела аналогічний, тільки він був коротшим і в ньому брали участі електровантажівки для регіональних перевезень – eActros 300/400.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, кожна з трьох машин проїхала у складі автопоїзда близько 5000 км дорогами Німеччини, Австрії, Італії, Нідерландів та Бельгії.