Обидві компанії є частиною глобальної групи Rethmann.
Contargo буде використовувати свій тягач протягом декількох місяців для перевезення контейнерів між портом Верт-на-Рейні та різними пунктами навантаження та розвантаження.
Планується, що автомобіль долатиме понад 800 км на день. На першому етапі автомобіль заряджатиметься на станції швидкої зарядки терміналу Contargo в Карлсруе.
У найближчому майбутньому Contargo планує створити у своєму депо власну зарядну інфраструктуру. Зараз компанія будує найбільшу приватну мережу зарядних станцій для важких електровантажівок у Німеччині – з 90 точками на 18 локаціях.
Своєю чергою компанія Remondis використовуватиме Mercedes-Benz eActros 600 у Кельні в рамках так званого проекту HoLa. Метою HoLa є будівництво та експлуатація високопродуктивної зарядної інфраструктури для акумуляторно-електричного транспорту на далекі відстані.
Крім Daimler Truck, у проекті також беруть участь інші партнери консорціуму з промисловості та науково-дослідних інститутів. Тестовий автомобіль Remondis буде в основному задіяний для перевезення вторинної сировини за допомогою напівпричіпа Kögel.
Mercedes-Benz Trucks планує передати клієнтам додаткові випробувальні автомобілі для різних варіантів використання.
Висока ємність акумулятора, що перевищує 600 кВт.год (звідси і позначення моделі 600), і нова, особливо ефективна провідна електрична вісь, розроблена власними силами, дозволяють тягачу Mercedes-Benz eActros 600 мати запас ходу в 500 км.
Таким чином, eActros 600 зможе проїжджати до 1000 км на день. Це стає можливим завдяки проміжній підзарядці під час передбачених законом перерв у роботі водія навіть без мегаватної зарядки.
Крім зарядки CCS потужністю до 400 кВт, eActros 600 пізніше також підтримуватиме мегаватну зарядку (MCS). Для цього клієнти можуть замовити попереднє встановлення необхідного обладнання.
З її допомогою акумулятор можна зарядити від 20 до 80 відсотків ємності приблизно за 30 хвилин.
Візуально електровантажівка відрізняється принципово новим, пуристичним дизайном з чіткими лініями та аеродинамічною формою. Коли справа доходить до прибутковості для операторів автопарку, електрична вантажівка покликана встановити нові стандарти, у довгостроковій перспективі замінивши більшість дизельних вантажівок у важливому сегменті далеких перевезень.
Суть концепції Mercedes-Benz Trucks у галузі акумуляторно-електричних перевезень на далекі відстані полягає в тому, щоб запропонувати клієнтам комплексне рішення, яке складається з транспортних технологій, консалтингу, зарядної інфраструктури та послуг.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, початок серійного виробництва eActros 600 запланований на кінець 2024 року. Крім тягача Mercedes-Benz Trucks вироблятиме і шасі eActros 600, пропонуючи клієнтам додаткові можливості застосування повністю електричного транспорту.