Про це було заявлено на прес-конференції Volkswagen Commercial Vehicles, присвяченій підсумкам 2023 року та планам на майбутнє. Минулого року замовникам було поставлено 409 400 автомобілів, що на 25% більше, ніж 2022-го.
Реалізація електромобілів зросла вчетверо – до 29 300 од., що збільшило їхню частку до 7,1%. Річний прибуток від продажів усіх машин зріс на 30% – до 15,3 млрд євро.
Вже восени на автосалоні IAA Transportation у Ганновері дебютує новий Transporter.
Машина стане більш вантажопідйомною, з кращими можливостями буксирування. Буде доступний широкий спектр силових установок: від турбодизельних та гібридних, що підключаються, до повністю електричних.
На цей рік також намічено презентацію наступного покоління California на базі останнього Multivan. Експериментальний зразок нового кемпер-вена викликав величезний інтерес у 2023 році.
Машина отримає тризонну концепцію зі зсувними дверима та вперше – гібридну версію Plug-in.
Також з’явиться Multivan 4Motion у версії гібрида, що підзаряджається. Цікаво, що привід на передні колеса здійснюватиметься ДВЗ, а на задні – електромотором.
У першій половині року мають розпочатися продажі Crafter з новою панеллю приладів і низкою передових систем допомоги водію: автономним екстреним гальмуванням Autonomus Emergency Braking, а також Lane Assist та Side Assist. Багато з систем увійдуть вже до базового оснащення.
У 2024 році очікується електрифікація моделі Сaddy, з версію Pluh-in гібрида, де в парі з 1,5-літровим бензиновим двигуном працюватиме електромотор. Машина також отримає нову цифрову панель приладів та ряд інтелектуальних допоміжних систем.
У другій половині року на ринок вийде ID Buzz у найпотужнішому виконанні GTX – на 250 кВт та повним приводом. На машинах зі стандартною колісною базою буде встановлена батарея з корисною ємністю 79 кВт.год., а з подовженою – на 86 кВт.год.
Що стосується більш віддалених перспектив, то генеральний директор Volkswagen Commercial Vehicles – Карстен Інтра анонсував розробку повністю нового сімейства розвізних автомобілів під назвою Space.
Це будуть пасажирські та вантажні моделі сегментів B та С, створені на платформі SSP Grop.
Першим тут стане повністю електричний Crafter, виробництво якого має стартувати у 2028 році. Усі моделі перспективного сімейства будуть на електротязі, і вони допоможуть повністю завантажити підприємства VW у Німеччині та Польщі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, що ж до автомобілів з автономним управлінням – у рамках програм MaaS і TaaS, то їх випробування проходять за планом як на дорогах Європи, так і США. А вже 2024 року мають розпочатися тести з реальними клієнтами мобільних послуг MOIA у Гамбурзі.