Зокрема, автопоїзди сьогодні експлуатуються у мережі французьких спортивних супермаркетів Decathlon.
Днями було опубліковано цікаве відео з маршруту завдовжки 1593 км. між двома логістичними центрами. На 2024 рік заплановано схожі тест-драйви у Франції, а згодом й в країнах Бенілюкс.
До цього Windrose пройшов інтенсивні випробування в екстремальних умовах. Завантажені автопоїзди протягом 40 днів наїздили 10 000 км при температурі повітря до +47С та поверхні до +65,9С. Трасу було прокладено дорогами з ухилом до 7,5%.
Відзначимо, що тягач Windrose своїм дизайном нагадує американську модель Tesla Semi. Цікаво, що китайський аналог має кращу аеродинаміку - Cx 0,27 проти 0,35. Батареї ємністю 729 кВт.год. забезпечують запас ходу автопоїзду повною масою 49 т до 600 км.
У кабіну ведуть лише одні двері - з права на борту. Крісло водія розташоване по центру салону, а ось сидіння напарника зміщене до задньої стінки, біля спальної полиці. В інтер'єрі привертає увагу великі дисплеї, на які зокрема виводиться зображення з камер, що замінюють зовнішні дзеркала.
Зазначимо, що китайська компанія Windrose Technology була утворена лише у 2022 році.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на сьогоднішній день вона співпрацює з різними великими транспортними операторами, зокрема Rokin Logistics, який замовив 200 електричних тягачів - поставки мають розпочатися вже 2024 року.