Машина встановлює нові стандарти у сфері аеродинаміки, безпеки та комфорту. Порівняно з попередником, витрата палива знижена на 10%.
Зовні модель відрізняється новою решіткою радіатора з прутами, розташованими під тим же кутом, що і фірмова коса смуга Volvo.
З’явилися модерні L-подібні світлодіодні фари – на кшталт європейських побратимів FH. Свій внесок в зниження аеродинамічного опору вносять вигнуте вклеєне лобове скло і зменшені зазори між кабіною і напівпричепом.
В інтер’єрі з’явився цифровий щиток приладів, управління автоматичною коробкою передач I-Shift винесено на підрульовий перемикач.
Водій оцінить передовий стоянковий кондиціонер, який працює від бортової 24-вольтової мережі, яка вперше застосована на американських тягачах.
Можна вибрати один з шести варіантів кабіни.
Денну VNL 300 Day Cab, VNL 440 – з 42-дюмовим спальником та середнім дахом, VNL 640 та VNL 660 – з 62-дюймовим спальником, середнім чи високим дахом відповідно, а також VNL 840 та VNL 860 – з 74-дюймовим спальником, середнім та високим дахом.
Відмінну керованість та підвищену плавність ходу забезпечує адаптивна пневмопідвіска задніх коліс Global Rear Air Suspension, яка вдало поєднується з фірмовою системою динамічного рульового управління Volvo Dynamic Steering.
Volvo VNL оснащується передовим турбодизелем D13 останнього покоління, який доступний у чотирьох варіантах потужності – від 405 до 500 к. с. З ним у парі працює оптимізована автоматична КП I-Shift, яка перемикає передачі на 30% швидше.
Тягач побудований на новітній платформі, яка може бути адаптована під електричні силові установки – як на акумуляторних батареях, так й на водневих паливних елементах.
Volvo VNL отримав передові системи активної безпеки. Вперше у галузі він оснащується системою автоматичного виклику екстрених служб E-Call. У комплектацію входять система Volvo Active Driver Assist Plus з функцією Pilot Assist, яка автоматично утримує автопоїзд у центрі смуги.
Водій також оцінить Adaptive Cruise Control із функцією Stop & Go для руху в тягнучках, систему сканування сліпих зон Blind Spot, а також екстреного гальмування при загрозі зіткнення – Forward Collision Warning.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, поліпшенню оглядовості сприяє система камер замість традиційних дзеркал, доступна як опція.