Про це повідомив Голова наглядової ради черкаського автобусного заводу «Ataman» Олександр Дорош. У цьому році підприємство наростило виробництво автобусів та вантажівок, завдяки урядовій програмі «Шкільний автобус» та програмі доступних кредитів «5-7-9».
Як повідомив Олександр Дорош, у 2023 році «Черкаський автобус» виготовив майже 500 автобусів та 350 одиниць вантажівок.
Автобуси «Ataman», які виготовляють на шасі японських Isuzu у Черкасах мають вже 67% локалізації, вантажівки - більше 30%.
Завдяки закону «про локалізацію» та урядовим програмам підприємству вдалося у цьому році збільшити виробництво на 20% і майже вийти на довоєнні обсяги.
На наступний 2024 рік плани ще більші - 600 автобусів та 500 вантажних автомобілів. Крім того, Олександр Дорош вже має програму, як збільшити локалізацію до 40% у вантажівках та до 70-72% у автобусах, а це показники, яких підприємство ще не мало.
Зараз на виробництві черкаських автобусів працює 400 робітників, але підприємство збирається збільшити чисельність ще на 60 чоловік. А це і більше зарплатні і більше податків, - наголошує голова наглядової ради підприємства.
На наступний рік Уряд запланував виділити на закупівлю шкільних автобусів 1 млрд. грн, як і в цьому році, що дасть можливість завантажити підприємства роботою. Тому у Черкасах вже планують розгорнути наступного року збирання пікапів, які так потрібні Силам Оборони.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це будуть Isuzu D-Max, які вже присутні на українському ринку і які вже використовують силові структури.