Pioneer 1000 Trail: доступний у трьох- або п’ятимісній версіях. Він оснащений амортизаторами FOX Quick Switch 3, а також алюмінієвими контрастними колесами.
Дзеркало заднього огляду, встановлене на ROPS, лебідка та розетка є стандартними.
Версії Trail також оснащуються комбінованою системою Honda i-4WD, яка включає контроль тяги гальм і передній диференціал обмеженого тертя, який керує функціями повного приводу та блокування диференціала в одному режимі вибору.
Pioneer 1000 Forest: три- та п’ятимісні версії Forest стандартно постачаються з лебідкою, чорними алюмінієвими колесами, повним переднім бампером, двома ліхтарями та розеткою.
Самовирівнювальна задня підвіска адаптується до різного вантажного навантаження, а i-4WD є стандартною.
Pioneer 1000 Deluxe: версії Deluxe мають чорні алюмінієві колеса та розетку. Версія для п'яти осіб оснащена задньою підвіскою з самовирівнюванням.
Екіпаж 1000-6 Deluxe Crew із шести осіб має простору кабіну, повнорозмірне вантажне місце та кілька відсіків для зберігання, щоб доставляти більше працівників та інструментів на робоче місце.
Усі моделі оснащені паралельно-здвоєним чотиритактним двигуном з рідинним охолодженням об’ємом 999 куб. Двигун і вихлопна система оснащені гумовими кріпленнями для зменшення вібрації та шуму.
Великий вентилятор радіатора та екран кабіни допомагають розсіювати та відводити тепло двигуна.
Автоматична трансмісія Honda з подвійним зчепленням є стандартною для всіх версій Pioneer 1000.
DCT забезпечує довговічність і ефективність звичайної механічної коробки передач, але може автоматично перемикати передачі, перемикаючись на вищу та нижчу передачі без участі водія.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стандартний електронний підсилювач рульового керування контролює швидкість автомобіля, кермове керування від водія та кут рульового вала для комфортного водіння.