Нова генерація отримала добре опрацьований по аеродинаміці кузов, з іншим силуетом - капот став коротшим, лобове скло зрушило вперед і ще більше нахилилося. У результаті коефіцієнт Сх знижено на 20%, порівняно з попередньою моделлю.
Це зробило машину економічнішою: витрата палива дизельних версій скоротилася на 1,5 л на 100 км, а енергоспоживання електричних версій знизилося на 20%.
В інтер'єрі з'явилася розгорнута до водія S-подібна панель приладів, багатофункціональне кермо від легкових моделей, регульоване в двох площинах. Селектор автоматичної КП перенесено на передню панель.
Також з'явився 10-дюймовий екран мультимедійної системи OpenR Link (з вбудованими 50 додатками Google Play). Мобільний додаток My Renault входить до базового оснащення.
Об'єм речових відсіків зріс на 25% - до 135 л. Спинка середнього сидіння складається у столик. У салоні також багато роз'ємів USB-C.
Новий Master отримав мульти-енергетичну платформу із трьома типами силових агрегатів на вибір. Це дизельні мотори Blue dCi потужністю 102, 130, 150 та 170 л. с. Крім механічної КП, з ними можна встановити новий, 9-ступеневий автомат. Електричні версії комплектуються двигуном або на 95 кВт, або 105 кВт.
В обох випадках вони розвивають 300 Нм. Батареї пропонуються у двох варіантах ємності: 40 кВт.год та 87 кВт.год. Запас ходу (WLPT) складає 180 км та 410 км відповідно.
Домашня зарядка на 22 кВт дозволяє наповнити батареї від 10 до 100% за 4 години, а прискорена від станції 130 кВт - за 30 хвилин для пробігу в 229 км. Також машина буде випускатися й з силовим агрегатом на водні.
Новий Master також отримав функції двоспрямованої зарядки: V2G - від автомобіля назад до мережі та V2L - для живлення різних зовнішніх пристроїв (інструментів, холодильного обладнання та ін.), з розетками у кабіні та вантажному відсіку.
Варто відзначити нову систему динамічного керування гальмами. У результаті ефективність гальмування, як і зусилля на педалі не залежить від завантаження.
Також вдвічі прискорюється спрацьовування системи автоматичного естренного гальмування та покращується режим рекуперації. Зазначимо, що машина може мати до 20 різних систем допомоги водієві.
Renault Master четвертого покоління доступний у 40 різних кузовних виконаннях, з вантажопідйомністю до 4 т (для передньопривідних машин). Об'єм вантажного відсіку варіюється від 11 до 22 кубометрів (для переднього або заднього приводу).
Автомобіль пропонуватиметься у 7 базових кольорах та трьох сотнях (!) відтінках. Зазначимо, що новий Renault Master є єдиним автомобілем у своєму класі, який виготовляється виключно у Франції.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, кузов для всіх трьох типів силових агрегатів (дизельних, електричних та водневих) виготовлятимуть на заводі в Батії. У продажу Renault Master четвертого покоління з'явиться навесні 2024 року.