Судячи з німецьких даних, Україна мала отримати 200 вантажівок Zetros у кількох варіантах, ще 50 мають бути поставлені в найближчі місяці.
Очікується, що автомобілі будуть добре працювати на складній місцевості, зокрема, завдяки блокуванню диференціала, яка дозволяє ефективніше передавати крутний момент двигуна на колеса.
Здебільшого Zetros використовуються у МВС для забезпечення цивільного населення необхідними речами у важкодоступних районах або для транспортування вантажів, необхідних для відновлення пошкоджених районів.
Також ці прохідні вантажівки використовуються у ЗСУ для перевезення особового складу, провізії та боєприпасів.
Zеtros вважають прямим наступником лінійки легендарних вантажівок Unimog.
Вантажівка має два варіанти колісної формули, різні довжини колісної бази та два дизелі – потужністю 326 і 428 к.с, які відповідають нормам Євро-5.
Модель 4х4 може прийняти на борт до 10 тонн. Тривісна вантажівка – понад 16 тонн.
Zеtros доступний в трьох модифікаціях: Zеtros 1833A (4×4), Zеtros 2733A (6×6), Zеtros 2743A (6×6).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у військовому варіанті вантажівка може оснащуватися бронекабіною.