Прототип eActros 600, завантажений до 40 тонн, проїхав із Штутгарта – через крутий підйом до гірського хребта Швабська Юра в Айхельберзі, Куфштайні та шосе Бреннер – у Больцано у Південному Тиролі.
Незважаючи на складну топографію, електровантажівка подолала 530 кілометрів без проміжної підзарядки і прибула до Больцано приблизно за сім годин.
Після однієї підзарядки інженери продовжили випробування і в результаті повністю завантажений eActros 600 проїхав понад 1000 кілометрів.
У компанії нагадали, що три акумуляторні блоки живлять серійну версію eActros 600 із загальною встановленою потужністю понад 600 кВт, а два електродвигуни, що входять до складу нової електричної осі, забезпечують постійну потужність 400 кВт і пікову потужність 600 кВт.
Планується, що висока ємність акумулятора дозволить забезпечити запас ходу до 500 км без проміжної підзарядки. На додаток до тягача-напівпричепа Mercedes-Benz Trucks також вироблятиме жорсткі варіанти eActros 600 прямо з моменту запуску на ринок.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в eActros 600 використовуються акумулятори з літій-залізо-фосфатною технологією (LFP). Вони характеризуються, зокрема, тривалим терміном служби та високим рівнем корисної енергії.