При цьому вантажівка проїхала 1047 км дистанції з однією заправкою воднем.
Старт прототипу, оснащеного системою паливних елементів та системою паливних баків з рідким воднем, розпочався 25 вересня, у другій половині дня у клієнтському центрі Mercedes-Benz Truck у Верт-на-Рейні та завершився вранці 26 вересня у Берліні.
Вантажівка проїхала запланований маршрут із повним завантаженням та повною загальною масою 40 тонн у реальних умовах, не викидаючи CO2 під час усього пробігу.
Рекордна поїздка із закритими баками та контрольованим пробігом була незалежно підтверджена документом перевірки TÜV Rheinland.
Перед виїздом вантажівка Mercedes-Benz GenH2 була заправлена рідким воднем на заправній станції Daimler Truck у центрі розробки та випробувань компанії у Верті. Водень, що постачається Air Liquide, має відновлюване походження, оскільки він виготовлений з біометану з гарантією походження.
У процесі заправки криогенний рідкий водень температурою -253ºС був заправлений у два баки по 40 кг, встановлених з обох боків шасі вантажівки.
Завдяки особливо хорошій ізоляції баків транспортного засобу, водень можна зберігати за необхідної температури досить довгий час без активного охолодження. Обидва резервуари були опломбовані перед початком пробігу.
Daimler Truck надає перевагу рідкому водню при розробці приводів на його основі. У цьому агрегатному стані енергоносій має значно більшу густину енергії по відношенню до об'єму в порівнянні з газоподібним воднем.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в результаті можна перевозити більше водню, що значно збільшує запас ходу і забезпечує продуктивність автомобіля, порівнянну з продуктивністю звичайної дизельної вантажівки.