Її тягач Scania 420 R з трансмісією Super, випередив конкурентів, продемонструвавши на 4,9% кращу паливну ефективність.
Ключовими факторами цієї перемоги стали силова лінія Super та нещодавно вдосконалена система круїз-контролю з активним прогнозуванням.
Як зазначає виробник, для магістрального тягача, який проїжджає 150 000 км на рік, економія пального порівняно з другою найкращою вантажівкою становить близько 3 000 євро.
До участі в німецькому тесті, який проходив на дорогах на південь від Ганновера наприкінці травня, були запрошені всі найбільші європейські виробники. Але в підсумку лише три бренди вивели свої вантажівки на старт: Scania, DAF та Mercedes.
Scania вирішила взяти участь у змаганнях на магістральному тягачі 420 R зі спальною кабіною. Незважаючи на найменшу кількість кінських сил, Scania продемонструвала найвищий крутний момент - 2 300 Нм.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, середня повна маса автопоїзда у складі тягача та напівпричепа під час тесту склала 33,6 тонни.