Цей ваговоз є однією з найбільших вантажівок, які є в армії США. Oshkosh М1070 8×8, по суті, це танковий транспортер, який розроблявся для перевезення важкого танка M1 Abrams з використанням напівпричепа DRS Technologies M1000.
Повнопривідний автомобіль комплектувався двигуном Detroit Diesel 8V потужністю 500 к. с., а пізніші модифікації М1070 оснащувалися 700-сильними двигунами Caterpillar. Обидва варіанти працювали в парі з автоматичними коробками Allison.
Тягач виготовляється у напівкапотному компонуванні з високим розташуванням двигуна, та частковим його розміщенням у салоні. Оригінальність конструкції даної вантажівки полягає в її повністю незалежній підвісці, повному приводі 8х8 і тривісному візку на пневматичній підвісці Hendrickson-Turner.
Автомобіль оснащений позашляховими колесами 16.00 R20 з односхилим ошинуванням. Споряджена маса M1070 сягає 18,6 тонни. Габаритна довжина – 9,7 м; ширина - 2,591 м, а висота - 3,7 м.
Наприкінці минулого року розпочалися роботи з переробки внутрішнього простору кабіни. Модифікацією інтер'єру займалися спеціалісти британської майстерні TranzTech.
Спочатку до них прибув автомобіль із типово спартанською кабіною. По завершенні всіх оздоблювальних робіт вантажівка отримала абсолютно новий шкіряний салон, оброблений деревом і пластиком, і пофарбований у яскраві кольори.
В інтер'єрі з'явилося світлодіодне освітлення та потужна аудіосистема. Ряд м'яких сидінь для чотирьох пасажирів був обладнаний підлокітниками, ременями безпеки та зручними підсклянниками. І все це було зроблено в кабіні, внутрішня висота якої не перевищує 1500 мм, а дах зовсім плаский.
Влітку вантажівка прибула до британської майстерні TruckMax, де для автомобіля виготовили спеціальну вихлопну систему, що складається з чотирьох оригінальних труб.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, зараз евакуатор Oshkosh М1070 працює в компанії Crouch Recovery, і його допомога дуже потрібна, коли доводиться надавати допомогу в умовах бездоріжжя.